środa, 31 października 2012

Halloween :D

Hej, dziś halloween, miałam iść z koleżanką po cukierki, ale niestety nie mogłam. Mieliśmy dziś nawet na lekcji taką prezentację - przestrogę, że kiedyś na Halloween Celtowie spalali ciała młodych dziewcząt na stosie. Że w Australii i w USA co roku ktoś podczas tego święta ginie. -.- Ja tam w to średnio wierzę, ze względu na to, że u nas nie jest to przyjętym świętem, a raczej zabawą. Mój sąsiad jednemu dziecku zbierającemu cukierki dał grosika na szczęście :D Tak też można :) A wam jak zlatuje halloweenowy wieczór? Zbieraliście słodkości?




Ale dzieci mają radochę :D

2 komentarze:

Rose pisze...

Mi zleciał świetnie, jeszcze jutro zlecii :)) szkoda bardzo że nam nie wyszło ;( ja nie zawsze bym posłuchała rodziców tylko walczyła o swoje a nie siedziała pod kloszem :) ;P

aga-lives.blogspot.com

dorotamua pisze...

ja Halloween nie obchodzę, to nie dla mnie :)