sobota, 10 listopada 2012

Aloha from Deer i Sugarpills♥

Cześć Wam, dzisiaj dzień zapowiada się całkiem nieźle, pogoda nawet ładna, słońce świeci, zresztą w moim województwie temperatura niemal zawsze jest o kilka stopni wyższa niż w innych. Jestem przeziębiona, ale trwa to już kilka dni i powoli wszystko wraca do normy.:D Później pojadę z moimi rodzicami i siostrą do babci, a wieczorem zapewne będę oglądać telewizję i uczyć się :) Ostatnio ściągnęłam sobie program Seterra, jest on bardzo pomocny, można łączyć przyjemne z pożytecznym i bardzo pomaga zapamiętywać. Jest to program geograiczny, bo ja akurat musiałam nauczyć się państw i ich stolic w Afryce.


No, chciałam Wam jeszcze napisać, że ostatnio trafiłam na bardzo ciekawą stronę sklepu : Aloha from Deer i Sugarpills, bardzo spodobały mi się tam bluzy i koszule. Jest to bardzo ciekawa i oryginalna moda, te ubrania stwarzają niepowtarzalny efekt.






Aloha from Deer♥



 


Sugarpills♥
 Aloha from Deer♥
Aloha from Deer♥





Sugarpills♥



Co o nich sądzicie?

4 komentarze:

Rose pisze...

Zgadzam się, te ciuchy są wyjątkowe i nadają charakteru do stylizacji ♥

aga-lives.blogspot.com

gvozdishe pisze...

Hi sweet!
I invite you to a new giveaway in my blog!
GIVEAWAY in my blog

fadsafsa pisze...

Cześć, fajny blog, obserwuje i licze na to samo :)
thisistimefortroll.blogspot.com

Unknown pisze...

oomomo piękne bluzy <3
fajny blogg

wpadnij do mnie ^^*.*