wtorek, 6 listopada 2012

Cooraz bliżej święta :*

Hej, dziś byłam w szkole, ale tylko na trzech lekcjach. Siedziałam zakatarzona i wychowawczyni odesłała mnie do domu :) A więc większość czasu się nudziłam, ale oglądałam przed chwilą "Komisarza Alexa" i wpadła mi do głowy myśl, że fajnie by było mieć takiego puszystego owczarka :D No, przy okazji oglądałam demotywatory i zobaczyłam to :

Mały skarb :D

Bardzo dużo myślałam również o Bożym Narodzeniu, bo to już wkrótce. Przemyślałam, jaki prezent podaruję mojej rodzince. Mam już kilka pomysłów, ale niestety nie mogę opublikować, bo z tego co wiem kilka osób z mojej rodziny przegląda dość często mojego bloga. Myślałam również, o tym, co ja chciałabym dostać. I stwierdziłam, że najbardziej chciałabym płytę Florence i ciepły szalik lub modny komin. :D


komin :D


Co o nich sądzicie ?



1 komentarz:

Rose pisze...

Zostałaś zaproszona do zabawy Liebster blog więcej szczegółów na moim blogu aga-lives.blogspot.com