czwartek, 27 września 2012

Biblioteka :D

Hej Wam!
Teraz znajduję się w bibliotece w moim maleńkim mieście. Skończyłam Angielski, a teraz piszę tu - nowego posta na blog. Jeśli chodzi o dzisiaj to nie będę pisać, że dzień udany, bo to już oklepane :D Więc dziś dostałam piątkę z informatyki, szczerze mówiąc trochę zawaliłam sprawę z kartkówką z fizyki, ale się nie martwię, bo sama wiem, że nie jestem najlepsza z tego przedmiotu, podobnie jak z matematyki :)
Dziś chciałam Was zachęcić, żebyście dodawali mnie do obserwatorów i przy okazji dodać kilka must have :D



Proszę o komentarze + dodawanie do obserwatorów ;*

7 komentarzy:

Sister Morn pisze...

Ja obserwuję i czytam.
Mam nadzieję, że ty też.

http://tylkotakethat.blogspot.com/

Unknown pisze...

No, pewnie.♥

panna migotka pisze...

Też poluje na takie buty i koszule :) Torbę mam troszkę podobną już, więc szukam czegoś innego :)

Alex pisze...


Dżinsowe koszule są świetne, ale jeszcze w swojej szafie żadnej nie mam;)

Unknown pisze...

No, ja właśnie też nie :D

Rose pisze...

Japierdziele ♥ piszesz posty lepiej ode mnie ♥ ;X

Unknown pisze...

Nie, no coś ty :D