wtorek, 18 września 2012


Cześć po raz kolejny, jestem dzisiaj znudzona do granic możliwości, przesiedzę dziś cały dzień w domu, bo jestem przeziębiona ;( Nie byłam w szkole, nudzi mi się, na angielski raczej też nie pójdę, a szkoda. Ugotowałam rosół z ryżem, bo gdy mam katar i tak nie czuję co jem, a inne danie dodatkowo podrażniłoby moje gardło. Dostałam rutinoscorbin, clemastin, siedzę w domu, dodatkowo bardzo boli mnie gardło, ale cholinex odrobinę pomaga. Chciałabym jeszcze przybliżyć wam kilka zdjęć z mojego pobytu w górach.



Proszę o dodawanie do obserwatorów + komentarze :D

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajne zdjęcia :):*

Rose pisze...

Świetne są! ♥
zdrówka!

Sister Morn pisze...

Super zdjęcia!
Wydaje mi się, że tam byłam...

Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż ;)
dzięki za komentarz.
P.S. Będę regularnie komentować i liczę na to samo :D
tylkotakethat.blogspot.ocm

mespeel pisze...

ładne zdjecia <3

pashioon pisze...

szybkiego powrotu do zdrowia! dziękuję za komentarz, obserwuję ;)