środa, 19 września 2012

Jest dobrze !

Hejaa, witam was po raz kolejny. Przed chwilą właśnie wróciłąm ze szkoły, było w porządku, jednak mam jeszcze katar, ale jest już o niebo lepiej niż wczoraj. To dziwne, że w tak krótkim czasie czuję się już tak dobrze.:D Dzisiaj raczej nigdzie nie pójdę ze względu na deszczową pogodę. Zresztą nie mam siły, szkoła może zmęczyć człowieka. Poza tym chciałabym opowiedzieć wam o mojej ulubionej kapeli, a właściwie o piosenkarce w niej śpiewającej. Florence Welch, z zespołu Florence + The Machine. Jej piosenki podobają mi się ze względu na to, że są oryginalne, niepowtarzalne...inne ♥ A jaki jest wasz ulubiony zespół/piosenkarka/piosenkarz?



6 komentarzy:

Rose pisze...

No, ja miałam dzisiaj zajęcia do 15 :[ strasznie meczące w dodatku był 3 ostatnie lekcje, a co do Florence to nie przepadam za nią, wolę zupełnie innych wokalistów.

aga-lives.blogspot.com

Sister Morn pisze...

Ja uwielbiam Florence, ale najbardziej kocham Take That.

tylkotakethat.blogspot.com

dorotamua pisze...

Hej, dziękuję za komentarz na blogu:)

Ja nie mam ulubionego zespołu ani piosenkarza, bo często słucham tego co mi wpada w ucho:) ale mam za to ulubione gatunki muzyczne : ska, punk, rock itp :)

Pozdrawiam
xoxo
( http://d2304.blogspot.com )

Unknown pisze...

lubię czytać twoje posty :)
ps.dziekuje za komentarz :)

Unknown pisze...

Dziękuję wszystkim za takie cudowne komentarze, w końcu widzę, że prowadzenie bloga naprawdę ma sens :D

dorotamua pisze...

Hej, dodałam Twój blog do obserwowanych:)

Pozdrawiam
xoxo
( http://d2304.blogspot.com )