poniedziałek, 24 września 2012

Podróżni :P

Hejcia, jestem już w domu i wreszcie mogę odetchnąć. Dzisiaj - okropny dzień, zaczynają mnie już denerwować nauczyciele i wgl jest tragedia, mimo kilku dobrych ocen z innych przedmiotów. Najbardziej jestem zawiedziona historią, zawsze ją lubiłam, a teraz od kiedy mamy nową nauczycielkę mam szczerze dość.;< Ale jest jeden plus. Jutro nie idziemy do szkoły, jedziemy na Politechnikę Wrocławską na różne pokazy, nie wiem jak będzie. Byłam tam kiedyś z siostrą, ale to było kilka lat w tył, więc zobaczymy. Szczegółową relację zdam wam po powrocie. Potem jeszcze będę miała Angielski, nie wiem, czy będę miała siłę iść, ale tak jak już mówiłam to przyjemność, więc raczej pójdę tak czy siak. A jak wam idzie w szkole, macie organizowane podobne wycieczki?

Tak wygląda nasz autobus, gdy jedziemy na wycieczkę :D

2 komentarze:

Rose pisze...

noo ja też miałam dzisiaj cięęęęężki dzień i w dodatku dostałam jeszcze 1 z polskiego ;C

Unknown pisze...

o.O to niedobrze ;( Nienawidzę poniedziałków.'