czwartek, 20 września 2012

Trochę wytchnienia ;*

Hej, CZEŚĆ I CZOŁEM, witam was dziś, niedawno wróciłam ze szkoły, a już muszę się zbierać na angielski, ale cóżżż, akurat tego nie traktuję jako przymus, ale jako przyjemność♥
Nie opowiadałam Wam jeszcze o mojej wycieczce do Londynu. No więc w maju wybieramy się z naszą nauczycielką od geografii do Londynu. Oczywiście odwiedzimy wiele ciekawych miejsc, zapewne Greenwich, czyli miejsce położenia południka zerowego (dla niezorientowanych), więc może na pierwszy rzut oka nie jest to zbyt ciekawe, ale mi tam się podoba to, że będziemy stać jednocześnie na dwóch półkulach. Poza tym w drodze powrotnej wstąpimy do heide parku ( rollercoastery i wgl.♥), moim zdaniem będzie to świetna wycieczka, a wy co sądzicie, warto jechać?

tak to mniej więcej wygląda z perspektywy stojącego ;*
zawsze podobały mi się te autobusy, a wkrótce sama się takim przejadę :D

PROSZĘ O KOMENTARZE + DODAWANIE DO OBSERWATORÓW ;*

4 komentarze:

Rose pisze...

o kurva juz widze radosne miny *- * ♥ ! super ze pojedziemy do greenwich :33

aga-lives.blogspot.com

Unknown pisze...

nonono, nie mogę się doczekać ;)

dorotamua pisze...

Super, też chciałabym tam pojechać ^^ w szczególności gdy skończyłam Seriol Sherlock od BBC :P

Pozdrawiam
xoxo
( http://d2304.blogspot.com/ )

Unknown pisze...

Yes, thanks, follow me, do you understand my post?