środa, 19 września 2012

Jazzówki ♥

Witam ponownie, zwykle nie mam zwyczaju dodawać tylu notek dziennie, ale dziś jestem natchniona i wiem, o czym pisać. Więc tak, w poprzednim poście pisałam o swoim dniu, w tym chciałabym pokazać wam, jakie mam zamiar kupić sobie buty. Wiem, że pewnie Wam się nie spodobają, bo nie są typowo "jesienne" i nie sądzę, że mogą być odpowiednie dla tej pory roku, ale bardzo mi się podobają i są TANIE, a poza tym miałam sobie takie kupić już dawno temmu ♥ Co sądzicie?
Dodawajcie do obserwatorów + proszę o komentarze ;*

Polecam Wam również stronę :  http://www.czasnabuty.pl/

5 komentarzy:

dorotamua pisze...

Mi sie podobaja:)

Pozdrawiam
xoxo
( d2304.blogspot.com )

Rose pisze...

Śliczne buty, sama bym takie chciala mieć :) fajny post.

aga-lives.blogspot.com

Odette Swan pisze...

Bardzo ładne butki na jesień :)
Dodaje do obserwatorów!:)

EstelleFashion pisze...

Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
Ok - jeżeli podoba Ci się mój blog to obserwuj Kochana ;)

Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Ja również proszę o dodanie do obserwatorów ;)