poniedziałek, 8 października 2012

Cześć Wam, więc tak, niedawno wróciłam ze szkoły, a teraz uczę się na religię i niemieckiiiiii.
Zawiało nudą :x, no, ale nic uczyć się trzeba. Zresztą dzisiaj dostałam 5 z fizyki i z polskiego, więc jestem zadowolona. Szykuje się strasznie nudny, ale także pracowity tydzień, jak każdy, ale ja nie przywiązuję zbytniej wagi do nauki w domu. Mam szczęście, że większość zapamiętuję na lekcji (na każdej oprócz historii i matmy). Tak więc sądzę, że będę pisać coraz mniej postów.
NO, A WAM JAK ZACZYNA SIĘ TYDZIEŃ?



Koreański hit :D



3 komentarze:

Rose pisze...

U mnie z kartkówkami i sprawdzianami na razie stabilnie :) mam malutko ocen. Super że tak dobrze się uczysz.

ooo moja ulubiona piosenka ♥ oppa gangnam styleeee :D

jea.
aga-lives.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Gratuluję ocen:)
Jakoś nie potrafię się przekonać do tej piosenki;P

Zapraszam do siebie:) http://isc-w-strone-marzen.blogspot.com/

Unknown pisze...

Heh, ja też na początku nie byłam do niej przekonana, ale teraz w mojej szkole to hit, więc jakoś z czasem padło mi w ucho :D