sobota, 6 października 2012

The best of ♥

Hejjjjj!
Dziasiaj sobota, szczerze mówiąc nie mam jeszcze żadnych planów, ale coś wymyślę. Ważne, żeby byłą dobra pogoda i pomysły :D
Chciałam Wam dziś pokazać 10 piosenek, które na pewno kojarzycie, choćby z radia. Wg mnie są to świetne piosenki, a że jestem wielką fanką Florence, więc na 100% nie obejdzie się bez jej kawałków. Jeśli możecie dodawajcie komentarze, która piosenka najbardziej przypadła Wam do gustu. :)


                                                                      Miejsce 10 :)



Miejsce 9 :D


Miejsce 8 ;*


Miejsce 7 :^^


Miejsce 6 :>


Melodia : Miejsce 5 :]


Miejsce 4 :P


Miejsce 3 :D


Miejsce 2 :)

Miejsce 1 ♥


Proszę o komentarze :)

2 komentarze:

Rose pisze...

Miejsce 2, 1 i 10 mnie urzekło :* ♥

więcej takich postów :)


aga-lives.blogspot.com

Unknown pisze...

Dziękuję za pochlebne komentarze :D