wtorek, 16 października 2012

:D

Hejjj :D Witam Was, więc tak, dopiero przyszłam ze szkoły, szczerze mówiąc dzień nie był zły, tylko pogoda pod psem. Jedynym plusem jest to, że dostałam 5 z chemii :D. Zresztą niedługo idę na Angielski, cały tydzień zawalony obowiązkami. No, ale za to w piątek jedziemy z klasą do kina, a w sobotę jadę na ognisko klasowe :)  Nie miałam pomysłu na nowy post, bo nie mam już zbyt wiele czasu na blog, więc wymyśliłam coś takiego, na poprawę humoru. :>


Andrzejek mnie rozwala xD





3 komentarze:

Une petite princesse pisze...

.! Szerze mówiąc to oglądam besty i kwejka ;D ale tych nie widziałam <3 uwielbiam ^^
zapr. www.it-other-world.blogspot.com

Unknown pisze...

Funny, sweety!

Kisses,

Nicole

www.nicoleta.me

Unknown pisze...

Moim zdaniem Andrzejek najlepszy!
Dziękuje Wam za komentarze.:D