piątek, 19 października 2012

Wycieczka + nowe butyy ♥

Cześść Kochani! Więc, dopiero wróciłam z wycieczki, bardzo niedaleko, bo do Wrocławia, więc jakieś 20 km od mojego miejsca zamieszkania.:D Było całkiem w porządku. Najpierw pojechaliśmy do Muzeum Archidiecezji Wrocławskiej, a później do kina, na film "Na tropie Marsupilami". Mieliśmy jechać na "Step up 4", ale w ostatniej chwili okazało się, że już tego nie grają.:< Ale poza tym film, na którym byliśmy nie był wcale taki zły, nawet odrobinę śmieszny, ale jednak mimo wszystko to nie film w moim guście. No, ale każdy ma swoje zdanie :) Jutro jadę do koleżanki na Ognisko klasowe. Będzie bardzo przyjemnie, przynajmniej tak sądzę. Popieczemy kiełbaski, pogadamy, pośpiewamy i wieczorem wrócimy. A i jeszcze jedno : kupiłam sobie nowe butki. Są mega wygodne i bardzo ładnie prezentują się na nodze. Do tego wysyłka jest GRATIS. Kupiłam je w deichmannie. Zmieniłam sobie tylko sznórówki na cieńsze, bo tamte bardziej pasowały do trampek. Co sądzicie?

Proszę o komentarze ;*

2 komentarze:

Rose pisze...

To fajnie, super miałaś dzień :) no i buty bardzo ładne, sama bym takie chciała, chyba sobie jakieś kupię niedługo?

aga-lives.blogspot.com

Unknown pisze...

Dziękuję, a co do butów to polecam te, są bardzo wygodne♥