poniedziałek, 1 października 2012

Przepis :D

Hej, witam Was moi drodzy!
Ostatnio obiecałam Wam, że dodam przepis na "zapiekanki", więc dotrzymuję słowa. Dopowiem jeszcze tylko to, że dzień minął mi bardzo dobrze, dostałam 6 z Angielskiego, jakoś niewiele się uczę, a wyniki i tak mam lepsze :D
Składniki :
Bułki kajzerki, bagietka lub inne ( ilość dostosowywana indywidualnie)
pomidory w puszce( kupuję pokrojone, bo nie chce mi się ich rozdrabniać)
przyprawa do masła
masło
zioła prowansalskie
ser żółty, mozzarella (lub coś innego)

Sposób przyrządzenia:
Bułki poprzekrajać na połówki, posmarować masłem i posypać odrobinę przyprawą do masła. :)
Pomidory w misce wymieszać z ziołami prowansalskimi (1-2 łyżki)
Na bułki dodać pomidory z ziołami, a na to jeszcze odrobinę sera (starty lub w plastrach)
Dać do piekarnika, piec ok. 10 -15 min w 180 stopniach.
Muszę Wam powiedzieć, że mój piekarnik jest taki, że piekę bułkiw 120 stopniach, ale musicie pilnować bułek. Jeśli ser jest roztopiony, lekko zeschnięty to znaczy, że " zapiekanki" są już dobre!

Życzę smacznego, mam nadzieję, że wielu z Was wypróbuje przepis i doda recenzję ;*

4 komentarze:

westieheart pisze...

Zaraz spróbuję zrobić taką zapiekankę :D Przepis wygląda na bardzo łatwy.

Unknown pisze...

Bo jest, bardzo tani, bardzo łatwy i bardzo smaczny, heheh. Smak najważniejszy :D

Monikaa pisze...

a super ;p napewno spróbuje to zrobic ;d

Rose pisze...

Świetny przepis! zapiszę sobię, muszę go kiedyś z tobą wypróbować :* ♥

Zapraszam!
aga-lives.blogspot.com