środa, 3 października 2012

Dłuuuga środa :D

Hejooo ;)
Właśnie wróciłam ze szkoły, jestem padnięta, chociaż lekcje dziś kończyłam o 14.00 :) to do domu wróciłam o 15.30. Zajęcia dodatkowe, ósma lekcja, no sama się sobie nie dziwię, że jestem zmęczona. Kurka, 9 godzin w szkole. Jutro na szczęście szykuje się trochę luźniejszy dzień, kończę lekcje normalnie i nie przewiduję jakiś nagłych sytuacji :D Mam nadzieję, że złapię jakąś dobrą ocenę. Niestety jutro kolejny sprawdzian - z matmy. Ja nigdy nie przywiązuję wagi do systematycznego uczenia się. Nie wiążę przyszłości z matematyką, ale głupio by było będąc w klasie matematyczno - informatycznej zawalić jakiś "prościutki" sprawdzianik z potęg xD A tak poza szkołą to chciałam Was dziś zapytać jakich kosmetyków do twarzy używacie.


Świetny żel polecam, najpierw nakładam go na twarz, 


a po kąpieli nakładam metronidazol (nie wiem, jak wygląda opakowanie z apteki, bo mama przynosi mi go z pracy w szklanym słoiczku :D)


Proszę o komentarze + dodawanie do obserwatorów ;*

2 komentarze:

Czekolada pisze...

Ja maiłam dzisiaj 7 lekcji i też kończyłam o 14
Zapraszam do siebie;)

Rose pisze...

Ja dzisiaj "zwiałam z WDŻ" bo nie wiedziałam że go miałam i urwałam się szybciej ze szkoły, gdzieś o 14 XD

aga-lives.blogspot.com