piątek, 5 października 2012

Piąteczekkkkk ♥

Hejkkkaaaa :D
Jestem dzisiaj bardzo zadowolona, dlatego, że po pierwsze jest piąttttekkk ♥, po drugie dostałam 5 z geografii, a po trzecie miałam dziś zaledwie 4 lekcje, od 8.35 do 12.00 :D
Dobra, to tyle o moim dniu. Chwilowo nie mam żadnych planów na resztę dnia ani na weekend, ale się zobaczy. Kolejną rzeczą jest to, że dzisiaj wychowawczyni zaproponowała Nam wyjazd do muzeum, a następnie do kina, zaproponowała Nam film "Merida walczna", ale klasa ją wyśmiała. My chcieliśmy pojechać na film "Jesteś Bogiem", ale nie pozwoliła Nam ze względu na ilość niecenzuralnych słów. I takim właśnie sposobem dochodząc do kompromisu wybraliśmy wspólnie film "Step up 4". Nie jestem do końca zadowolona, ale coż wolę to niż Meridę. xD A wy byliście na którejś z tych kinowych produkcji?










Proszę o komentarze ;*

7 komentarzy:

Button. ♥ pisze...

Pozazdrościć 4 lekcji ! :D

Zapraszam do siebie ;)
Obserwujemy ?

Rose pisze...

Ja też wolałabym pojechac na "Merida walczena" :] ;P ale step up to czasami sie nudzi, na okrągło muzyka muzyka, taniec muzyka muzyka taniec, milosc muzyka i tak w kółko .. jak byłam w kinie na street dance to myslałam ze wezme ibuprom -.- xd

aga-lives.blogspot.com

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dorotamua pisze...

Oglądałam Meridę i jest to dobra animacja. "Jestes Bogiem" mnie nie interere, ale chłopak chce iść na to do kina więc z nim pójdę. A step upów nie lubię ;)

Pozdrawiam i zapraszam do mnie
d2304.blogspot.com

Czekolada pisze...

Jesteś Bogiem jakoś do mnie nie przemawia.Nie lubię polskiego chip-hopu. Już lepsze to step up.

Unknown pisze...

Super blog zapraszam do mnie obserwuje i licze na to samo:
http://mojeszalonezyciexd.blogspot.com/

Unknown pisze...

Niedawno też myślałam o "Zakochani w Rzymie", ale w mojej klasie jest 30 osób, więc musiałam się dostosować :D